ثبت نام و شروع

بیلی ایلیش خودِ آینده است، او در عرض سه سال به یکی از مشهورترین هنرمندان روی زمین تبدیل شده است، در حالی که هنوز یک نوجوان است و سن کمی دارد.

به نظر می رسد که صدای منحصر به فرد بیلی برای سالها بر روی صنعت موسیقی سایه بیفکند.

همه آنچه که درباره بیلی ایلیش باید بدانید

بیلی ایلیش متولد ۱۸ دسامبر ۲۰۰۱ است. او ۱۸ سال سن دارد. قد او ۱۶۱ سانتی متر است و متولد اواسط دسامبر است. این باعث می‌شود که او یکی از متولدین برج قوس در آخرین ماه سال باشد.

بیلی ایلیش آمریکایی است. او اهل لس آنجلس است و در منطقه «های لند پارک» بزرگ شده است. او اصلیتی اسکاتلندی و ایرلندی دارد.

این خواننده‌ی نوجوان در یک خانواده‌ی هنرمند و موزیسین رشد یافته و جای هیچ تعجبی ندارد که استعداد او از سنین کم توانست در چنین محیطی به درستی شکوفا شود. پدر بیلی «پاتریک اوکانل» دخترش را در سنین پایین به نواختن ساز تشویق می‌کرد. همچینین مادر او «مگی بَیرد» که یک بازیگر و فیلم نامه نویس است

و در رشد او نقش بسزایی داشته. بیلی در ۸ سالگی به مدت سه سال در گروه کُر آواز خواند و در سن ۱۱ سالگی نوشتن و خواندن ترانه های خودش را آغاز کرد.

بیلی ایلیش خواننده و ترانه سرای آلترناتیو پاپ و هورر پاپ است و بیشتر بخاطر آهنگ‌های Party’s Over و Bury a friend شناخته می‌شود.

[adrotate banner=”8″]او در حال حاضر بیش از ۲۷ میلیون شنونده ماهانه در اسپاتیفای و ۱۳ میلیون فالوور اینستاگرام دارد. بسیاری از منتقدان او را به عنوان آینده موسیقی جهان قلمداد می کنند.

برادر بزرگتر بیلی موسیقیدان و بازیگر مشهور که به خاطر بازی در نقش Alaster در مجموعه کمدی “glee” معروف شده است. بیلی بیشتر آهنگ‌ها و ترانه هایش را به کمک برادرش مینویسد.

بیوگرافی بیلی ایلیش و همه آنچه که درباره بیلی ایلیش باید بدانید

بیلی ایلیش چگونه استعداد یابی شد؟

در اکتبر ۲۰۱۵ بیلی ترانه «چشمان اقیانوس» را که برادرش برای خودش نوشته بود ضبط و آن را در سال ۲۰۱۶ در ساندکلود (soundCloud) آپلود کرد که به سرعت همه گیر شد. او بلافاصله بعد از آن به Darkroom و Interscope records رسید. بیلی «چشمان اقیانوس» را به عنوان اولین تک آهنگش در نوامبر همان سال منتشر کرد.

بیلی ایلیش اولین آلبوم خود به نام «به من لبخند نزن» (Don’t Smile at me ) را در ۱۱ اگوست سال ۲۰۱۷ منتشر کرد که شامل آهنگ‌های «Bellyache , Ocean eyes , I don’t wanna be you any more» بود و تحسین گسترده‌ای را از طرف طرفداران و منتقدان به طور همسان دریافت کرد.

صدای بیلی در موسیقی متن سریال «۱۳ دلیل گوناگون»

بیلی ایلیش دو آهنگ را برای سریال «۱۳ دلیل چرا…» شبکه نت فلیکس ضبط کرده است. در موسیقی متن فصل اول این سریال آهنگ «Bored» و در فصل دوم آهنگ «Lovely» گنجانده شده است.

بیلی‌ ایلیش کجا زندگی می‌کند؟

بیلی، اهل کالیفرنیاست و هنوز در Golden State جایی که همیشه خانه‌ش بوده است؛ زندگی می‌کند.

 

بیوگرافی بیلی ایلیش و همه آنچه که درباره بیلی ایلیش باید بدانید

 

جزئیاتی درباره‌ی خانه‌ی کودکی‌ بیلی ایلیش در لس‌آنجلس

بیلی، مثل روزهای کودکی‌ش، در خانه‌ی ۳۷۰ متر مربعی پدری خود در نزدیکی هایلند پارک لس‌آنجلس به همراه والدینش زندگی می‌کند. برادرش پیش از مستقل شدن، تا سال ۲۰۱۹ با آن‌ها زندگی می‌کرد. خانه‌ی آن‌ها تنها دو اتاق خواب دارد و بنابراین بیلی و فینیاس یک اتاق مشترک داشتند.

وقتی که کمی بزرگ‌تر شدند، والدین‌شان برای خواب به روی یک تشک در پذیرایی خانه اکتفا کردند تا دو فرزندشان حریم و اتاق اختصاصی خود را داشته باشند و بتوانند راحت‌تر به کار حرفه‌ای موسیقی بپردازند. خانه‌ی ساده آن‌ها تنها یک سرویس بهداشتی دارد.

خانواده‌ی بیلی اهل موسیقی هستند. پس تعجبی ندارد که در خانه‌شان، سه پیانو پیدا شود ( فینیاس یک سیستم ضبط صدا در اتاقش قرار داده بود که برای ضبط آهنگ‌های اولیه از آن استفاده کردند )

خانه‌ی آن‌ها در سال ۱۹۱۲ ساخته شده است و سال ۲۰۰۱ حدود ۲۴۰ هزار دلار قیمت‌گذاری شد. در حال حاضر ارزش حدودی این بنا ۷۳۴ هزار دلار است.

خانه‌ی فینیاس اوکانل

برادر بیلی، فینیاس، شریک اوست و در سال ۲۰۱۹ خانه‌ای به ارزش ۲٫۷۳ میلیون دلار در Los Feliz در نزدیکی لس‌آنجلس خرید. او پیش از خریدن این خانه، در خانه والدینش که پیشتر در مورد آن صحبت کردیم، زندگی می‌کرد. خانه‌ی او، پیشینه‌ای ۱۰۰ ساله دارد و حدود ۷۹۳ مترمربع است. ۴ اتاق خواب این خانه مجهز به سرویس بهداشتی اختصاصی هستند. معماری بیرونی این بنا به سبک اسپانیایی و رنگ‌های متنوع و فضای داخلی آن بازسازی شده است. شایعه‌ها مبنی بر احتمال نقل مکان بیلی ایلیش به این خانه است. با این‌حال هنوز این شایعات تایید نشده‌اند.

اتوموبیل بیلی ایلیش

زندگی بیلی‌ایلیش، رویای هر نوجوان است. او صاحب یک داج مدل Challenger به رنگ مشکی مات است و در اکثر عکس‌هایی که بیلی در شبکه‌های اجتماعی پست می‌کند، می‌توان آن را دید.

دارایی خالص بیلی ایلیش

دارایی این خواننده مستقل و مجرد در سال ۲۰۱۹ حدود ۶ میلیون دلار برآورد شده است که به طور قطع با رشد و ادامه فعالیت بیلی در صنعت موسیقی، بیشتر هم خواهد شد.

اصالت بیلی ایلیش

بیلی متولد ایالات متحده و نژادش ترکیبی از ایرلندی، انگلیسی، بلژیکی و اسکاتلندی است.

جنسیت بیلی ایلیش

بیلی ایلیش مونث است. می‌توانیم او را دختر/ خانم/ زن بخوانیم.

قد بیلی ایلیش

درباره‌ی قد و قامت بیلی ایلیش کنجکاوید؟ خب، او حدود ۵ فوت و ۵ اینچ است. معادل حدودی ۱۶۵ سانتی‌متر.

بیلی ایلیش، محصل است؟

بیلی و برادرش هرگز به مدرسه نرفته‌اند و در خانه آموزش دیده‌اند. باور خانواده‌شان این بود که به جای درس‌های مدرسه و محیط آن، روی موسیقی متمرکز شوند و پیشرفت کنند.

سن و سال بیلی ایلیش

بیلی در ۱۸ دسامبر ۲۰۰۱ به دنیا آمده است و شهرت جهانی او در سن و سالی برایش رقم خورده است که هنوز اجازه قانونی برای انجام کارهای آدم بزرگ‌های آمریکایی را ندارد.

بیوگرافی بیلی ایلیش و همه آنچه که درباره بیلی ایلیش باید بدانید

 

خانواده بیلی ایلیش

بیلی و برادرش فینیاس، تنها آدم‌های معروف خانواده‌شان نیستند که تمامی سعی خود را روی هنر آواز گذاشته‌اند. والدین آن‌ها، مگی بیرد و پتریک اوکانل نیز همین‌گونه هستند و در زمینه هنری فعالیت دارند.

پدر خانواده، پتریک اوکانل، بازیگر است و در سریال‌های تلویزیونی، فیلم‌های متعدد و حتی بازی‌های کامپیوتری نقش‌آفرینی کرده است. از کارهای او می‌توان به سریال Baskets (2016)   و بازی اکشن Splinter Cell : Double Agent (2006) و سری فیلم‌های مشهور  iron Man (2008) اشاره کرد.

مادر خانواده، مگی بیرد نیز بازیگر و خواننده است و در  Life Inside Out (2013) و بازی فانتزی-تخیلی Mass Effect 2 هنرنمایی کرده است. علاوه بر این، او در زمینه آموزش بازیگری تئاتر نیز فعالیت داشته و بازیگر با استعداد، خانم ملیسا مک‌کارتی، از شاگردان مگی بوده است.

صفحه ویکی پدیا بیلی ایلیش

خویشاوندان بیلی ایلیش

همانطور که پیش از این گفتیم، بیلی ایلیش یک برادر بزرگ‌تر به فینیاس دارد که بازیگر و موسیقی‌دان است. همانند خواهر کوچک‌ترش، فینیاس نیز در سال‌های کودکی به موسیقی علاقه‌مند شد و اولین قطعه خود را در سن ۱۲ سالگی نوشت.

همچنین در کنار مادرش در فیلم مستقل Life Inside Out درخشید و در فیلم کمدی شرکت کلمبیاپیکچرز یعنی Bad Teacher نیز نقش‌آفرینی کرد. به علاوه، در فصل نهایی سریال Glee کمپانی سازنده فاکس که بسیار پربیننده بود نیز بازیگر کاراکتر Alistaire بود. در حال حاضر او به عنوان سرپرست و ترانه‌سرای گروه راک آلترناتیو Slightlys فعالیت می‌کند. این گروه جوایز متعددی را در رقابت‌های محلی لس‌آنجلس به خود اختصاص داده است.

آلبوم بعدی بیلی ایلیش

آلبوم جدید تحت عنوان “WHEN WE FALL ASLEEP , WHERE DO WE GO” در روز ۲۹ مارس ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد و شامل تک آهنگ‌های “WHEN THE PARTY’S OVER ” , you should see me in a crown” , “Bury a friend ” و ۸ آهنگ جدید خواهد بود.

علایق

رنگ مورد علاقه او “زرد” است.
برند های مورد علاقه ی او Golf Wang, Off-White ,fender ,Gucci هستند.
او همچنین از طرفدارهای پروپاقرص “بیتلز ها” و “آوریل لاوین” است.
فیلم سینمایی مورد علاقه او  The Babadook است و از میان سریال ها  Walking Dead و American Horror Story را بیشتر می پسندد.

گیاهخوار بودن بیلی ایلیش

بیلی ایلیش در چندین مصاحبه خود اعلام کرده که گیاهخوار است.

درآمد بیلی ایلیش

تخمین زده می شود که درآمد خالص بیلی در حدود ۶ میلیون دلار باشد.

رنگ چشم ها بیلی ایلش

رنگ چشم های بیلی آبی است.

بیلی ایلیش در فضای مجازی

در اکثر شبکه های مجازی حضور پر رنگی دارد؛ شما می توانید بیلی ایلیش را از طریق پیج اینستاگرام @billieeilish و صفحه تویتر @Billieeilish دنبال کنید.

لینک های مرتبط :

 

بیوگرافی ریحانه پارسا

ثبت نام و شروع