بیوگرافی محمد امین کریم پور ! امروزه ارزش فضای مجازی روز به روز افزایش پیدا می کند و دیگر نمی توان اهمیت این فضا را نادیده بگیریم. زیرا بسیاری از افراد از این فضای مجازی به عنوان راهی برای کسب درامد استفاده می کنند و درامد بسیار بالایی نیز به دست می آورند. محمد امین کریم پور طنز پرداز و اینفلوئنسر فعال اینستاگرام می باشد. سایت مجله بخت و اقبال در این مورد برای درک معنی اینفلوئنسر حتما از لینکی که در دسترس قرار گرفت استفاده کنید.

در شمار نخستین افرادی بود که وارد فضای کمدی اینستاگرام شد و توانست نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد. در این مقاله قصد داریم به شرح مختصر زندگی این کمدین بپردازیم.

بیوگرافی محمد امین کریم پور و میزان درآمد و عشق و حال لاکچری او

بیوگرافی محمد امین کریم پور کیست

این فرد مشهور و سلبریتی مجازی، در تاریخ ۷ مرداد ماه سال ۱۳۷۳ متولد شده است. او زاده ی شهر تهران می باشد و هم اکنون نیز ساکن شهر تهران می باشد. او دارای مدرک لیسانس در رشته ی برق الکترونیک می باشد و مدرک خود را از دانشگاه علمی کاربردی تهران اخذ نموده است. او در محله ی اکباتان بزرگ شده است و بسیار علاقه مند به فوتبال است و طرفدار تیم پرسپولیس می باشد. در واقع این را باید بدانید که اگر سوال شود که سلبریتی کیست از میان ایرانی ها می توان با ارجعیت به بیوگرافی محمد امین کریم پور اشاره کرد!

آغاز فعالیت این سلبریتی اینستاگرام

او ابتدا فعالیت خود را به طور یک فرد عادی در اینستاگرام آغاز نمود و با فعالیت معمولی که بیشتر در رابطه با بدنسازی و فوتبال بود، ۵ هزار فالور به دست آورد. او فعالیت خود در شبکه های مجازی را گسترش داد و در زمینه ی کمدی فعالیت خود را به طور جدی ادامه داد. او که ابتدا قصد داشت تنها جنبه ی فان و طنز پیجش را داشته باشد و در کنار فعالیت خود در اینستاگرام، در فیسبوک و یوتیوب نیز فعال باشد، کم کم وارد دنیای طنز شد و با یادگیری ساخت کلیپ های کوتاه فعالیت خود را حرفه ای تر ادامه داد. این شروع ورود او به دنیای سلبریتی های اینستاگرام بود.

او در ابتدای شروع فعالیتش با فتوشاپ های مختلف هیکل خود را تغییر می داد و سعی داشت فالور های بیشتری به دست اورد. اما هنگامی که نتیجه ی فعالیتش در زمینه ی طنز را مشاهده کرد، دیگر به کار های دیگر مشغول نشد و تمرکز خود را بر روی کسب مهارت و ایده پردازی بر روی طنز و کمدی گذاشت.

فعالیت مداوم محمد امین کریم پور در اینستاگرام

او همچنین زمانی که اینستاگرام بر روی گوشی تعداد کمی از مردم نصب شد، کلیپ هایی را منتشر کرد و با استقبال بی نظیری مواجه شد و همین او را به ساخت کلیپ های بیشتر تشویق نمود و به او انگیزه ی ادامه ی این مسیر را داد. او همزمان کلیپ های خود را در فیسبوک و یوتیوب نیز منتشر می کرد و بازدید و بازنشر بسیاری پیدا می کرد و شهرتش بیشتر می شد. او همچنین در کنار ایده پردازی برای ساخت کلیپ، به ساخت دابسمش های مختلف پرداخت و چهره ی خود را تبدیل به یک چهره ی شناخته شده نمود.

علاقه شدید این واینر ایرانی به فوتبال

طبق گفته ی محمد امین کریم پور و بیوگرافی وی ،سمت و سوی علاقه ی او به سمت فوتبال بود و هیچ گاه به چیزی جز موفقیت در فوتبال فکر نمی کرده است. ولی هنگامی که استعداد خود را در زمینه ی طنز و کسب درامد از این طریق مشاهده کرده، همین راه را به طور جدی ادامه داده است. او ابتدا کار خود را با ساخت کلیپ های ۱۵ ثانیه ای آغاز نمود و پس از آن فیلم های خود را به کلیپ های یک دقیقه ای ارتقا داد و به یک باره توانست دو ملیون فالور کسب کند. او روز به روز بیشتر دیده می شد و به عنوان یک سلبریتی و شاخ مجازی در اینستاگرام فعالیت خود را ادامه داد.
 
او پس از مدتی که شهرت بیشتری به دست آورد، شروع به انجام تبلیغات حرفه ای و تبلیغات اینستاگرامی کرد. او برای هر تبلیغ سناریو می سازد و خود اجرا می کند و برای ان یک کلیپ می سازد. او به خاطر این تلاشی که برای انجام هر تبلیغ می کند، ۱۰ تا ۲۰ ملیون تومان دریافت می کند و هم اکنون به درامد ماهانه ی ۶۰ ملیون دست پیدا کرده است. او کم ترین درامد خود را ۲۰ ملیون اعلام کرده است.

اصالت او از سمت پدری به دامغان و سمنان بر می گردد و اصالت مادری او نیز شمالی می باشد. او در سال ۹۶ بود که با عرفان علیرضایی وارد یک همکاری کارگردانی شد و این نمایش را در سالن اریکه ایرانیان به اجرا در اوردند. ان ها ۲۸ بار اجرا انجام دادند و از تمام این اجرا ها ۵۰۰ ملیون تومان به دست اوردند. 

بیوگرافی محمد امین کریم پور و میزان درآمد و عشق و حال لاکچری او

بیوگرافی محمد امین کریم پور و همسرش

تا کنون کسی به عنوان زن محمد امین کریم پور معرفی نشده است که به خوایم بیوگرافی واسش بگیم ! او در مصاحبه های مختلف اعلام نموده است که مجرد است و تا زمانی که نتواند خانه بخرد و یک زندگی معقولی را داشته باشد، به سمت ازدواج نمی رود. اما زمانی که شرایطش مساعد شود به ازدواج نیز به طور جدی فکر می کند و از مجردی در می آید.

دابسمش محمد امین کریم پور

محمد امین کریم پور ، پس از ان که ساخت کلیپ را آغاز نمود، مشغول ساخت دابسمش های مختلف شد. این دابسمش ها جذابیت زیادی برای مخاطبین اینستاگرام داشته اند و باعث کسب شهرت بیشتری برای او شد. او هم اکنون الگوی بسیاری از افرادی به حساب می اید که در این راه قدم گذاشته اند.

بیوگرافی محمد امین کریم پور مستانه

مستانه نام ترک آهنگی است که این کمدین منتشر کرده است. این آهنگ، ریتم و متن شادی دارد و از تجربیات خوانندگی او به حساب می آید. این تجربه برای این سلبریتی، تجربه ی مفیدی بوده و احتمالا قصد دارد در این مسیر فعالیت بیشتری از خود ارایه دهد.

ماشین محمد امین کریم پور چیست؟

اطلاعاتی راجب این که مدل ماشین کریم پور چیست در دست نداریم. ولی حدسیاتی زده شده است که مدل ماشین او بالا است و احتمالا ماشین خارجی تهیه کرده است.

خانه مخمد امین کریم پور کجاست؟

اطلاعاتی راجب ان که این سلبریتی هم اکنون کجا ساکن است در دست نداریم و تنها می دانیم در یکی از نقاط خوب تهران زندگی می کند.

او در دوران انتخابات ریاست جمهوری پیشنهادات زیادی داشت که در این انتخابات به او پیشنهادات همکاری متعددی داده شد. او هیچ کدام از این پیشنهادات را نپذیرفت و وارد دنیای سیاست نشد. او همچنین ذکر کرد که تصمیم به ازدواج دارد ولی زمان می برد تا بخواهد این تصمیم را عملی کند و فعلا درگیر کار است و تا زمانی که اوضاعش را سامان ندهد ازدواج نمی کند.

بیوگرافی درآمد محمد امین کریم پور از اینستاگرام چقدر است؟

محمد امین در اینستاگرام و یوتیوب با داشتن بازنشر ها و بازدید های زیاد، پیشنهادات کاری بسیاری را دریافت می کند که برای هر کدام حداقل ده ملیون تومان دریافت می کند. درامد ماهانه ی او هم اکنون کم تر از بیست ملیون تومان نیست و طبق گفته ی او درامدش میان ۲۰ تا ۶۰ ملیون نوسان دارد. او و دیگر اینفلوئنسر های اینستاگرام درامد بسیاری را از راه تبلیغات کسب می کنند و به خاطر بازدهی بالایی که این تبلیغات دارد، افراد زیادی برای رونق پیدا کردن کسب و کارشان مجبور به انجام تبلیغ می شوند.

هزینه استوری و پست محمد امین کریم

این سلبریتی برای هر تبلیغی که بخواهد انجام دهد، سناریو و بازی خاصی را طراحی می کند و به خاطر ساخت هر کلیپ، زحمت بسیاری می کشد. این اینفلوئنسر در اینستاگرام تبلیغات بسیاری انجام می دهد و بنا به هر نوع تبلیغی، استوری، پست و ساخت کلیپ هزینه های متفاوتی را دریافت می کند، ولی طبق گفته ی خود هر تبلیغ معمولی از ۵ تا ۲۰ ملیون ممکن است به طور متغیر هزینه داشته باشد. برای برآود دقیق این هزینه نگاهی به پیج اینستاگرام محمد امین کریم پور داشته باشید.

سوالات متداول

بیوگرافی درامد محمد امین کریم پور از فضای مجازی در چه حدودی می باشد؟

او از طریق فعالیت در فضای مجازی، مثل فیسبوک و یوتیوب و اینستاگرام، شهرت بسیاری به دست اورده است. به خاطر شهرت بسیاری که دارد هم اکنون پیشنهادات کاری بسیاری دریافت می کند. او برای انجام تبلیغات، استوری و پست هایی را منتشر می کند و با نوشتن یک سناریوی مناسب، جذابیت کار و تبلیغ خود را بالا می برد. به خاطر کیفیت بالای کلیپ ها و تبلیغاتش، هزینه ای که بابت انجام تبلیغات دریافت می کند، حدود ده تا بیست ملیون است. البته این برای ارایه ی یک تبلیغ معمولی است.

وضعیت تاهل این سلبریتی چگونه است؟

این سلبریتی به خاطر ان که به شدت درگیر کار است و هنوز نتوانسته است زندگی اش را به وضع ایده ال خود برساند، موفق نشده است که به زندگی متاهلی فکر کند و هنوز مجرد است. او گفته است که هنگامی که توانستم شرایط مطلوبم را به دست آورم، به ازدواج نیز فکر می کنم.

بیوگرافی محمد امین کریم پور زاده ی کدام شهر است؟

این سلبریتی در سال ۱۳۷۳ متولد شده است و زاده ی شهر تهران می باشد.

ثبت نام و شروع